FREDAGSMYYYS

ahmen hejjj :)
Fredag idag då. Fett skönt kan jag lova :D
efter skolan åkte jag & mamma till gävle och hämtade pappa :)
sen när jag kom hem kom busbella & buscornelia hem till mig ;)
och jag typ fixa mig och sånt sen stack vi till rapido och åt hamburgare ;$
och efter det vart det lilla , och där träffa vi otto :)
så stog vi där ett tag, men sedan drog vi till cornelia och kolla på grease ;$
hihiihih, efter filmen skulle cornelia gå till jennifer och då var det en jätte läskig utlänning som gick typ as sakta efter henne. och då skulle vi gå olika vägar så då ringde bella till cornelia, och då typ sa utlänningen bah - Du behöver inte va rädd , jag bits inte ;)
HAHAHAHHAHAHAH,
nää men vaddå läskig ? :)
imorn kanske jag ska färga håret ... :) wish me good luck bitches ;-****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0