ONSDAG

chacha bloggen :*
skola idag. vi kollade på nån jävla teater typ ung utan pung lr ngt.. alla satt och skratta typ .. tyckte inte den var så roligt faktiskt :| .. haha. fast det var en kille som var snygg som var med och spela i teatern :$ ..  han var seriöst jätte snyygg.. hiih.
efter skolan var man med bellis, vi fixa oss typ en timme hemma hos mig och sen stack vi ut på hemligt uppdrag... närå. men ehehheh :D , aja. sen kom otto, fast jag lära typ hem när han kom. och då åt jag våfflor för dom som är intresserade ;) klart ni är? varför annars läser ni ? :o .. ah just precis :) GOOTCHHAAA.
och imorn ska jag följa med cornelia när hon ska klippa sig, hoppas det blir fult . nä men skoja :$ , fan vad busig jag är. närå men. HAHA.. ååh :(
och jag spillde oboy över hela mig för cirkus två minuter sen...... INTE KUL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0