ONSDAG

hej ;)
och förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft tid idag. :) iallafall så vare skola idag. rätt segt som vanligt. :S , men efter skolan gick jag och bellis till prix och köpte hårfärg och.... naturgodis :) , yes we are nyttiga. mitt hår är fortfarande lite oranget. men mer gul-blondt nu. :) , ska ta och färga det next week också. hoppas på bättre resultat då. nu har iallafall bella gått hem.. eller inte hem, hon är med otto :) , och jag sitter här och har banan trökigt. tänk om man var en banan (?) , skulle vara ganska trökigt I think. liksom, bli uppäten, roligt? svar:nej :)
haha, jag är as pigg :') , och faktiskt lite hungrig :o ..

no pics today bitches. ♥


Kommentarer
Postat av: JESSOMIMSAN

grattis, du har gått vidare i veckans blogg tävling! se nu till att få dig själv framröstad och vinn skiten! ;)

2009-11-25 @ 19:05:24
URL: http://jessomimsan.blogg.se/
Postat av: m

Hejhej allt bra? ツ

2009-11-25 @ 19:19:40
URL: http://mmichellerunquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0