ONSDAG

hej!=) fyfan vad ont jag har i armjävlen alltså! helt sjukt. när jag tog sprutan så kändes det ingenting alls! men i morse mådde jag skit dålig. :o trodde inte jag skulle klara att gå till ''skolan'' först. fast jag tänkte att jag skulle klara av att gå till skolan eftersom att vi bara skulle vara på folketshus och typ snacka om nasizter. men fyfan vad dåligt jag mådde! jag låg typ i bellas knä när vi kollade på nån jävla film och hade as ont i hela kroppen. ångra att jag tog sprutjäveln. kan fan inte sova. :( och förlåt en gång till för hur min bloggdesign ser ut nu. men klara är så snäll så hon ska hjälpa mig att fixa den! ;) iaf, efter skolan var jag med bella. vi åt på hanssons :$ .. och vi hade typ damp och hon satt och filma mig och massa skit. hon drog hem för en timme sen ungefär. ska vara med henne imorgon också! :D


lagomt gammal bild på mig när jag hade svart hår ;) mijaowh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0