SÖNDAG

chacha bloggen ;*
idag vakna man runt 12 tror jag ;o
var en väldigt lååång dag igår om man säger så :s
vi (jag, mamma & pappa (A) ) skulle egentligen till valbo och handla!
men först skulle vi till Sandvikens sjuhus för pappa har ju haft en tumör i hjärnan!
också vare nå fel. så vi åkte dit och fick sitta där i TVÅ timmar. Vi fick tid kl halv tolv. Men icke!
sen var vi tvungen att åka till gävle sjuhus. och där fick vi sitta i ELVA timmar :)! asså sjukvården suger seriöst -.-
fatta att sitta i ett jävla väntrum i elva timmar. och det var typ massor med turkar som satt där också. man bah ååkej! lite läskigt -.- , skulle egentligen vara med bella efter men tror inte jag skulle hinna det riktigt när jag kom hem runt .. hmm vet inte när jag kom hem då. men haha :) jag håller på att lura emma att man blir förvandlad till en fisk när man vaccinerar sig för svininfluensan som vi ska göra på tisdag :) läskigt. jag hatar seriöst sprutor. det gör så jävla ont ;s. men man vill ju inte bli sjuk heller (?) .. haha. bäst att man tar den iaf :) ! men nu ska jag fortsätta dryga på emmis :*


gammlaste bilden ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0