STACKARS FINDUS :(

kom hem för ett tag sen.
var ute lite med bellis. vi hade fett med kul kan jag lova. hahah :') men ni får inte veta vad vi gjorde för det är jordens hemlis ;) , feel the pain. haha. idag när vi vakna så skulle typ bellis göra något med bena så låg hennes katt i sängen så typ sparka hon till den så den flög rakt ner på golvet. fyfan vad jag garva. bellis bah - ÅH NEJ FINDUS!!! HAHAH , det var så jävla fuult :(

på lördag ska jag iaf färga mitt hår igen. :)
kanske blir lite blondare iaf :') , håller tummarna för det va ;)
men ah, har inte mycket mer att skriva nu såå
puss sötnos.

 en ego bild på mig, ovanligt ? ;)


Kommentarer
Postat av: B E L L A S T O R .

kattjävel...

Fan vad ångest jag fick lr ?!

2009-11-23 @ 15:48:40
URL: http://bellastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0