TORSDAG

heydär :) ♥
seriöst, när ska värken gå bort från armen?
det gör ju ont som inihelvete. jag fick panik igår när jag skulle sova.. visste inte vart jag skulle ta vägen :o
för dom tog sprutan i den armen jag alltid sover på.. så jävla trist. har inte sovit riktigt på 2 dagar. jävla skit.
gick väll ganska så bra i skolan ändå. :)
efter det var man med cornelia. :) , haha jag somnade i hennes säng :$ sen kollade vi på tv osv.
men nu är jag hemma och ni ska veta hur jävla trött jag är asså.. tror jag dör, seriöst. :o
skrev ju att jag skulle vara med bella.. men hon skulle vara med otto så det vart inte så. :)
vi ska vara imorgon ist. hih.
hoppas man inte har lika ont armen då iaf. :(
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0