TORSDAG

tjena :)
faan vad snabbt veckan går asså. kändes som att det var måndag igår... men imorgon är det fan fredag :o herregud.
aja, skola som vanligt idag. gick väll bra :) och jag som låste in mina skåpnycklar igår av misstag fick jag äntligen och där låg min käre kamera också som har varit lite saknad. =)
Sista lektionen var slöjd -.- .. Jag håller på att sticka en halsduk, känner mig som en farmor eller något. Närå, men jag är fan bäst på att sticka, men jag stickar värsta hårt så jag får blåsor på mina fingrar och det gör så hära väldigt ont.. ;) Kommer dö eller något! Och jag längtar väldigt mkt till julafton, jag vill ha massor med grejer nuuu. en mobil skulle inte sitta fel just nu faktiskt :) + att det snöade idag, lite läskigt och kallt. Tänk snart kan man fan åka skidor. Då blir det skojj i backen kan jag lova :) RAKT IN I SKOGEN B-D
okej.. lovar att imorn ska jag knäppa kort hela dagen. Amanda goes paparazzi , eller vad heter det? :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0