Before U know it

Hejhej
Idag åkte man skridskor i skolan. hahha.
ni kan ju nästan tänka er hur det såg ut ? :)
vi skulle typ slänga oss på backen, fråga inte varför.. och det gjorde så inihelvete ont :(
Ajaj, sen typ sista lektionen så var det slöjd. och jag gör en advent-ljus-stake.
väldigt duktig är jag :) Efter skolan gick jag & bella hem till mig och platta håret en snabbis.
sen gick vi till folkan och träffa otto & charlie. och efter ett tag kom cornelia också.
och typ otto & charlie hade öppet hus på deras skola så vi gick till det och sånt
och jag och bella höll på att dööö när dom skulle ha matte-lektion. HHAHAHA.
.. men det behöver vi inte ta upp här kanske.. heheh :) feel the pain (6)
ahja kom hem för ett tag sen & typ sitter här och gör ingenting och tråkar
och imorgon så har jag matte-prov .. önska mig lycka till ! =D


en gammal bild på miiig får typ duga nurå

lots of love
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0