F R E D A G

Hallojjsan dära ♥
sov hos bella igår natt =)
vi hade väldigt mycket damp.. och hon typ satt och skrev någon jävla låt som var på engelska.. så skulle hon översätta den till svenska och låten var 5 minuter .. och det tog 2 TIMMAR för henne. hur dålig är hon inte ? -.- HAHAHAH. puss bella :) sen vakna vi typ runt halv ett kanske. så satte vi oss vid datorn.. ovanligt ? :) sen åkte vi 5 bussen ner till Hofors och träffa Otto. Sen kl sju gick jag hem för jag skulle äta. Fast jag orkade inte gå ut igen så jag kollade på Idol, även fast det suger. hihi. aja.

och idag beställde daniella & jag billjätter till Tokio Hotel konserten (y)
nu äre bara att längta längta & längta.. hur ska jag klara mig 5 månader ? :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å herregud va ful du är stackare.

2009-11-02 @ 13:00:22
Postat av: dena

ååh omg vad fint sminkad du va där ^^ :* <3

2009-11-02 @ 18:27:55
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg, zööt :* <33

2009-11-02 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0