HOS BELLA!

hejhej bloggen
har varit en väldigt lång dag känns det som. vaknade runt nio. eller mamma väckte mig kl nio. fixade mig åkte upp till bella och hennes mamma skjutsade oss till tågstation. och då skulle tåget gå 10:22 .. det var bella som kollade och då vart det ju som det vart. det var inget tåg som gick då tydligen. så vi åkte hem till bella igen. och då åkte vi typ halvtolv tror jag. eller halvtolv var vi framme kanske. då gick vi och kikade i lite affärer. men vi vart hungriga och då skulle vi gå till donken ... fast vi hittade inte dit så det vart ju lite svårt. så vi stack till sibylla och åt där ist. haha. sen typ var vi kvar i falun as länge för vi skulle träffa en person. men den personen dissade oss. roligt.. host. ahja. sen åkte vi iaf hem runt halv fem tror jag. och då var vi lite hemma hos bella och fixade oss lite och sånt. när vi hade fixat klart oss åkte vi till bruket. och var med otto & charlie. sen träffa vi massa folk och vi vart jätte irriterade.. mm. sen vart vi glad igen och sen irriterad igen och sen glad igen :) .. och nu är vi iaf hemma. och jag har knäppt lite bilder som jag inte orkar lägga in. men ni får vara glada ändå. men nu ska vi äta pizza. mihiihihi !

lots of love
amanda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0