POWERKIIING :( <33333333333

Hejsan
Väckt kl tio ungefär gick ut med hunden runt halv tolv, och nu sitter jag här och försöker att väcka Bella genom sms. men det vart ganska misslyckat.. hon skrev bara med stora bokstäver : JAG SOVER .. sen har jag inte hört något mer :o HEHEHEH. Im a mean girl (6) , lol. men iaf. ska va med Bella idag när hon hara vaknat -.- .. Och hon kommer ju ta 1000 år på sig att fixa sig också och ja.. jag har så här jätte tråkigt :( tur att fäliciaa är social på msn annars hade jag dött i min ensamhet :( tyck synd om mig nu .. ? (A) .. och jag får damp för jag vill ha powerking, men jag tänker inte gå ner till bruket förns Bella kommer och det tar ju år och blablabla :'( .. men nu ska jag gå ner och ta en mandarin och tycka synd om mig själv för jag har inte cocacola hemma....

 

lots of love
amanda ♥

Kommentarer
Postat av: dena

fan vad fin bild^^ , ääääääälskar ditt hår zöötis ! :* <33,

2009-11-02 @ 18:33:11
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0