tanten är läskig ..........

heeeej
idag var det sista dagen i skolan då. & nu är det höstlov!
fett skönt kan jag lova. efter skolan var man med bella. och vi gick hem till mig och typ fixa oss och satt vid datorn osv. typ som vanligt då. sen gick vi te sparköp och där träffa vi adde, taco & simon. och vi köpte godis. fast adde åt upp mina...... :) , sen kom otto & charlie också. hiih. men sen stack adde, taco & simon. så då var det bara vi kvar. vi typ satt i busskuren och då kom en jätte läskig tant som jag och bella är jätte rädd för. asså seriöst. vi sprang som bara den. genom bruket. haha, har fan aldrig sprungit så jävla mycket i hela mitt liv. fyfan. vi vart as rädda seriöst. sen så hade tanten åkt vidare iaf så då gick vi tillbaka dit. men kom hem för ca 30 min sen. och nu hade jag tänkt att duscha.

imorgon blir det falun också !  
FETT NICE :D

men som sagt nu ska jag ta & duscha.
skriver lite mer senare.

lots of love
amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0